Kilpailuta lainat helposti ja panosta ympäristöystävälliseen aurinkoenergiaan

Energian hinnannousu on ollut viime aikoina monien poliittisten keskustelujen ytimessä, ja monissa kotitalouksissa on oltu erityisen huolestuneita siitä, kuinka itse selviytyy kasvavien energiakustannusten ja muiden kasvavien kulujen keskellä. Keskustelua käytäessä on kuitenkin hieman unohtunut, että nyt jos koskaan on erityisen tärkeää panostaa myös ympäristöystävälliseen energiaan, ja esimerkiksi aurinkokennojen asentaminen kodin katolle voikin tuoda kotitalouksiin kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Vaikka aurinkosähköjärjestelmän asentaminen maksaa alussa jonkin verran, auttaa järjestelmä jatkossa säästämään rahaa – ja ennen kaikkea järjestelmä tuottaa ympäristöystävällistä sähköä luonnon omalla voimalla! Lainojen kilpailuttaminen voi auttaa sinua säästämään rahaa ja panostamaan näin säästyneet varat mahdollisimman ympäristöystävälliseen energiaan.

Kuinka kilpailutan lainat?

Alkuun pääsee helposti – kilpailuta lainat helposti verkossa rahoitu.fi-palvelun avulla! Voit kilpailuttaa lainasi palvelun kautta ilman sitoumuksia tai velvoitteita, joten kilpailuttamiseen voi ryhtyä matalalla kynnyksellä. Valitse ensiksi palvelun lainahakemuksesta tarvitsemasi lainasumma sekä sinulle sopivin takaisinmaksuaika. Voit valita maksimissaan lainasummaksi 60 000 euroa ja takaisinmaksuajaksi 15 vuotta. Koko prosessi onnistuu nopeasti ja vaivattomasti, ja kilpailuttamalla lainasi voit säästää runsaasti rahaa ympäristöystävällisen energian tuottamista varten.

Jos taloudellasi on useita lainoja, joiden korot ja muut kulut ovat niin korkeita, että ne estävät aurinkoenergiaan panostamisen, kannattaa lainat yhdistää rahoitu.fi-palvelun kautta yhdeksi kilpailutetuksi yhdistelylainaksi. Säästöä syntyy, kun jatkossa on maksettavana vain yhden lainan korot ja muut kulut!